.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: طرح محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار سید ابوطالب حسینی افزود: این طرح در راستای افزایش ایمنی و ایجاد روانی و تسهیل در امر عبور و مرور در روزهای تعطیل و پایانی هفته جاری اجرا می شود.
وی اظهار داشت: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر سه شنبه الی ساعت 24 روز شنبه از محور کندوان کرج ، چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است.
 
حسینی بیان داشت: تردد انواع تریلر و کامیون ها از محور کرج، چالوس کماکان ممنوع است.
 
وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 پنجشنبه تا یک بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 پنجشنبه تا یک بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
 
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
حسینی با بیان اینکه تردد کلیه تریلی ها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد کلیه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز سه شنبه تا جمعه از محور هراز ممنوع است.
 
وی گفت: تردد کلیه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی 13 روز شنبه از محور هراز ممنوع است.
 
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز پنجشنبه از رودهن محدوده مشا به سمت آمل ممنوع خواهد بود.
 
حسینی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز پنجشنبه از آب اسک تا رودهن محدوده مشا به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه از رودهن محدوده مشا به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 از آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در باره محور فیروزکوه بیان داشت: تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی 24 روز سه شنبه الی جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن 3287070 با پیش شماره 0151 ساری و خط امین 2182934 به طور شبانه  روزی پاسخگویی وضعیت راههای استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.131 seconds.